söndag 18 januari 2009

Vilken film tänker vi på nu?



11 kommentarer:

Anonym sa...

swingers 2??

Wicked sa...

klåpare...det krävs en matlak för att veta vilken film det är!

Anonym sa...

Joelbitar? :P (tänker på Fias grymt snygga min då förstås).

Sandgren&Henning sa...

Jag tyckte också den minen var helt perfekt ;)

Anonym sa...

:)

Men va är facit då?

Wicked sa...

hahaha JOEL bitar..."kommer du ihåg förra sommaren"

facit är: Nacho Libre såklart!

Anonym sa...

jaha....hur fan skulle man fatta det?

och jag är en matlak din jevla penis

Palmerska villan sa...

tänkte mest på det mysiga kramkalaset ni verkade ha!

Wicked sa...

alltid massa mys i huset! och för hälvette matlak det är national rullen ju... jeffla peenis kan du vara sjelf

Anonym sa...

hahahaha jag e dum i huvet...jag kom på att jag kanske skulle ha ljudet på och kolla

Wicked sa...

hahahhaha matlak you´r my retarded hero!!!! ghahahaha