måndag 26 november 2007

Mmm-majs



8 kommentarer:

Anonym sa...

Jag trodde jag lärt dig någonting på Benningsfest.

Wicked sa...

ja att ni inte kunde hålla era fingrar i styr, att robban är en sängvätare eller stolvätare rättare sagt...och att dom bästa majsen är grrreeeeeeen giaaaaaaaaant

Anonym sa...

Äh, lägg av vi va eniga om att mina va bäst! men de har du väl supit bort..

Vaniljkakan drog något politisk drabbel om att de berodde va man skulle ha dem till.. Jag hävdar att man ALLTID vill ha krispiga majs :)

Wicked sa...

Röstar för bortsupet...hahah men va fan när jag skulle göra blindtestet ju hade ni ju blanda alla sorterna i varenda en ju... krispigt visst är gott..men sötman i green giant är oslagbar...hahahah

Anonym sa...

Kan lova dig att de är minst lika söta som Green Giant.

Btw de va stattins idé, tror du jag skulle sumpa de där självmant. När jag lagt ner så mkt energi på de? Fast de sket sig ju redan när du redan hade gjort de. Du stal showen! ;)

Wicked sa...

Hahhaha...ja va fan du verkade ju inte komma ihåg d o ja va ju ändå i köket o fyllde på glaset mitt så... d passade ju sig... hehehe... typiskt robban o jefflas..=)

Anonym sa...

Men nästa Quiz är din som sagt..

Wicked sa...

will do captin!