torsdag 30 augusti 2007

NiTRO.se utmaning

Vanor var det en efterfrågan på...jisses.. oki ska ge d mitt bästa skott...

# Spenderar för mycket tid på nedervåningen i huset med mina filmer

# Älskar nästan nedfryst fanta utan kolsyra

# Hatar ljudet av en väckarklocka över allt annat

# Hatar att vänta in saker...ska något hända så finns det ingen anledning och vänta.

# Älskar reality filmer ex Blood In Blood Out, Menace II Society etc

# Försöker lära mig minst en ny sak varje dag, idag..att man endast behöver bekräfta att sträckan är ren innan man tar upp bevakning inte som jag trodde in för sista tåg som det stog sist jag läste i SÄO boken.

# Köp & Sälj fanatiker, blocket.se är min nya religon

# Nyper alltid frun i baken när hon smiter förbi..kan inte låta bli

Jaha...vad sägs...vanor är det lite små ont om tycker ja... men egenskap fullt i hela bagaget...haha.. skriv om det är nått jag gör som jag inte vet om...?? *L*

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja men se där ja.. de va ju en fin liten lista. (Inget som chockade precis :).

Wicked sa...

Näe...dom chockerande grejorna sparar ja nog på...hahha... men att du visste om att ja nyper frun i stjärten...d får du nog vidareutveckla....